Denizli: “Yaz sezonuna daha sağlıklı, güvenli ve konforlu bir başlangıç” Çeşme Belediye Başkanı Lal Denizli, İZSU Genel Müdürü Gürkan Erdoğan ile birlikte Çiftlik Mahallesi’nde hayata geçirilen altyapı yatırımlarını yerinde inceledi. 38 OKUNMA 19-10-2025 16:03 Güncelleme : 19-10-2025 16:03 YORUMLAR Website Disqus Adınız * E-Posta Adresiniz * Yorumunuz * Çok Okunanlar 1 Manisa Büyükşehir'de İş Güvenliği Uzmanlarına KKD Eğitimi 2 Sille Tabiat Okulu'nda Yıl Sonu Heyecanı Yaşandı 3 Başkan Çerçioğlu'na Türkiye Gençlik Vakfı Aydın İl Temsilciliği'nden Ziyaret 4 TÜBİTAK 4006-C Bilim Fuarı Festivali Osmangazi'de Kapılarını Açtı 5 Seferihisar, UNESCO'dan “Tsunami Hazır Kent" sertifikasını aldı